Bus bus bus och nya kläder

Vad hände med min lilla bebis? Helt plötsligt är han ingen bebis längre utan ett mindre barn...
Han härjar mer än någonsin. Ställer sig upp, klättrar och är allmänt överallt.
Jag älskart!
Imorse ställde han sig vid vardagsrumsbordet  och började käka på min inkköpslista....
 
Idag är en sån dag då vi saknar pappan i huset extra mycket... Därav den fina bodysen ;)
 
Trots att vi sov länge idag så har vi hunnit med massa bus...
 
Jag har även gjort en beställning på Lindex hemsida till vilgot.. Dom har tag 3 betala för 2 på ALLA barnkläder! Perfekt då Vilgot knappt har några kläder i 74...

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilgot blir nog racerförare inom Formel 1 när han blir äldre

2013-03-20 @ 18:05:28
URL: http://mia11.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0