Ingen rast ingen ro- fullt ös med nya upptäckter!

Att jag igår tyckte jag for som en jojo mellan vårat sovrum och Vilgots sovrum kan jag idag säga att ja iaf fick sova.
Däremot inatt! Har jag inte fått sova. Ingenting. 1 gång i timmen har jag fått gå in till Vilgot. Han har sovit så galet oroligt hela natten.
Vid 6 tog jag in honom till mej och vi somnade om efter ett tag. Dock bara 25 minuter.
Vi gick upp och käkade frukost. Direkt efter frukosten ville Vilgot sova. Han somna på stubinen i vagnen och sov 1 timme. Jag passade på att sova på soffan, vilket var väldigt välbehövligt.

Vilgot är piggare idag. Han är dock jäkligt hostig och snorig.
Nu sover han igen.
De är fullt ös här hemma. Ingen rast ingen ro...
Vilgot röjer och utforskar allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0