Lördag i Ösmo!

I morse åkte jag och Vilgot ner till Ösmo för att träffa familjen! (Anders är hemma o bygger på bastun)
Fy vad jag saknat dom! De går inte en dag utan att jag önskar att vi bodde närmare!
Men nu gör vi inte de, så då får man göra de bästa av dom bästa.
Vi började med lunch hos mamma. Pappa va i Haninge. Vi åt världens godaste fisksoppa!!
Sen sprang tiden iväg och ja va tvungen att åka ner o hämta Måns och syrran som hade varit på kalas.
Vi åkte ner till klädförmedling där ja hämta pengar, samt köpte 2 svarta mjukisbyxor, varav 1 par villervalla.
Sen gick vi runt nere i centrum o in på Lindex. Måns valde en body till Vilgot som han fick och ett par byxor till. Mumin :)

Sen åkte vi på vernissage ;) min moster ställde ut sina tavlor och min kusin sjöng o spelade sin musik.
Sen åkte vi hem till Jessica o va där en stund innan vi åkte hem till mamma o pappa på tacomiddag.
Vilgot lekte och myste med sina kusiner och hade jätte kul! Så kul att han inte kom i säng förrän vid 20.00!
Då ska också tilläggas att han inte sovit speciellt mycket idag.. Han sov ungefär 20 minuter vid 14 tiden...

Nu tittar vi på fångarna på fortet och ja är dötrött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0