Min fantastiska familj och pusskalas <3

Idag sov Vilgot 2 timmar ute i vagnen.de känns så skönt att han sover då bra på förmiddagen. Ibland händer de även på eftermiddagen.. Men ja hinner med massa grejer här hemma samt att ja när Vilgot har vaknat får mysa med världens bästa kille som är pigg och glad.

Idag va vi in till Mariefred en sväng. Vi va på Apoteket och Ica.

Vi invigde nya solskyddet till besafen! Helt underbart! Vi behövde fylla på vårat apotek...:|
Vilgot har fortfarande feber :( känns långt ifrån ok. :(
När vi kom hem från Mariefred så sov Vilgot. Jag passade på att plocka lite. Skrubba av matbordet, plocka i och ur diskmaskin och allt sån som behövs.

När Vilgot vaknat så käka vi lite gröt. Han fick pröva en ny. Hallon/ banan från Nestle :) han älskade den!

Sen har vi myst och busat massor!
Vi har även eldat upp alla baciller här hemma. Alla snorpapper kastades in i kamin.


Om man frågar Vilgot efter en puss så får man de. Med tunga och munnen öppen. Har man lite tur får man med sig rejält med snor lite överallt. På kinden i munnen överallt i ansiktet och på kläder samt i håret :D <3

Vi har haft en väldigt bra dag han och jag.
Jag kan inte förstå vart jag gjorde av all min kärlek innan vi fick Vilgot.
Hur klarade man sig? Man får så mycket tillbaka av en underbar liten varelse.
Jag är lyckligt lottad som har en så fantastiskt fin familj! Jag älskar er <3

Min största lycka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0