2014- nytt år med rivstart!

Här kommer jag lite som gubben i lådan. 
Nytt år så man kanske ska börja blogga igen? Antar att tiden inte finns till de dock. 

Igår fyllde jag 30 år. Ja börjar bli gammal nu ;) not! Ser de som en milstolpe i livet :)
Ja hade fina vänner och familj här som uppvaktade mej ordentligt :)
Av Anders fick jag en bil... Fast de va innan jul. En splitter ny Toyota auris. O inte nog med de så är den ROSA!!! Jag fullkomligt älskar den! 
Dessutom sprider den massa glädje. Folk ler, skrattar och vinkar när man kommer åkandes i den :) 
Min underbara skönhet ❤️

Lilleman-junior bor fortfarande kvar i min mage. Ja har varit orolig att han ska komma i december.. 
Nu e de fritt fram för han att komma. :) 
Dock är de 13 dagar kvar till bf. Men för mej får han som sagt komma när han vill, bara inte den 5e. 
Ja vill att han ska få en egen födelsedag!

Vilgot mår bra! Han växer så de knakar! Vi var o vägde o mätte han för 2 veckor sen. Han vägde då 12,5 kg o var 89.5 cm lång!!! 
Han utvecklas hela tiden och de kommer nya ord varje dag. Han har humor också och älskar att skoja med en :) 
Han är finast o världen och jag kan inte förstå att han vilken dag som helst ska bli storebror! Han e ju så liten själv... 
Tänk att jag snart har två guldklimpar att älska och ge kärlek till. De e för mej ofattbart! ❤️




Årets julkort :)

Nyfriserad kille ❤️

Nu när jag för engångsskull har tagit mej tiden att blogga, så uppskattas de om
Ni lämnar en kommentar ;)

Kommentarer
Postat av: Britt Inger

Åh vad roligt att du kommit igång efter ett långt uppehåll - Du får väl se hur du orkar när du snart blir 2-barnsor - kram

Svar: Jaa jag sakar ju att blogga, men så många som kommenterar negativt, samt tiden är knapert gör att de inte blivit nåt :)
Sandra

2014-01-02 @ 21:40:32
Postat av: Leon Collection - Kläder för busiga ungar...

Tjoho! Grattis i efterskott. JAAG älskar din bil! ;)

Nu hade du tur att jag för en gångs skulle satt vid datorn, annars hade jag inte kommenterat ;)

Svar: Hahaha :)
Jaa visst e den underbar 😍😍😍
Sandra

2014-01-02 @ 21:45:47
URL: http://Leoncollection.blogg.se
Postat av: Yohannas.se

Vad spännande, verkligen dags snart ju! Du födde väl lite innan med din son har jag för mig? Blev ni gravida spontant andra gången??

2014-01-02 @ 22:25:28
URL: http://yohannas.se
Postat av: Micke

Så härligt glad liten kille! :-)
sv:
Välkommen tillbaka! Kul att se dig igen! :-)

Hoppas 2014 hittills har innehållit en massa positivt för er och fortsätter på samma sätt!

2014-01-03 @ 22:48:58
URL: http://loveliferock.blogg.se
Postat av: Anna | molnochglitter

Kul att se att du "lever" ;)
Han är inte lite lång grabben. Blivande basketstjärna kanske ()

2014-01-05 @ 08:28:07
URL: http://molnochglitter.blogg.se
Postat av: erica

kul med ett nytt inlägg! :) lycka till med livet som tvåbarnsmor :)

Svar: Tack de behövs ;) fullt upp mest hela tiden.. Ett evigt passande på Vilgot som inte riktigt kan kontrollera sina kroppsdelar utan delat gärna med sig av en fot i huvudet o dyl :|
Sandra

2014-01-08 @ 09:43:14
URL: http://ericanygren.blogspot.com
Postat av: Jessica Högberg

Härligt att allt är bra=)) Grattis i efterskott... och förskott;)

Svar: Bättre sent än aldrig ;)
Men tack så mycket :)
Sandra

2014-01-15 @ 20:33:15
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej
Roligt att se hur Vilgot har växt, grattis till Melker i efterskott.

2014-10-19 @ 13:46:15
URL: http://mia11.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0