Finns de nån kvar?

Jag är imellanåt så himla sugen att börja blogga igen! 
Men vette 17 om tiden finns. 
Mycket har hänt sen sist. 

Melker blir 1 år om ett par dagar. Herre min. Skapare vad tiden drar iväg! 

Vi har haft huset ute till försäljning.

Vi har renoverat vårat gamla sovrum- satt upp en vägg så killarna fått varsitt rum :)

Hunnit fira både jul och nyår.

Vilgot har börjat förskolan och han älskar det! 

Jag har startat företag!! Inom sömnad.
Jag syr färgglada barnkläder efter egna önskemål :) 
Kika gärna in på min facebooksida 
Http://Facebook.com/lillebodesign 



Vad mer? Hmm kommer faktiskt inte på nåt mer. Dagarna går och killarna växer. :D

Nån som kikar in här längre? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0